Článek Ruský experiment

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Ruský experiment

05. 08. 2013 - 12:35

anonym*: Bože to byl zase blábol.

07. 08. 2013 - 17:17

alexwin: Ať už blábol nebo ne, super čtení ale věřil bych tomu

1. rusové jsou čuráci a vždycky byli
2. Nevěřícnost posiluje strach z toho co se může stát, věříš-li, to co se stane tě nezničí = Kdybych já tohle viděl u svojí postele, zhrozím se, ale za pár měsíců budu zase v normálním psichyckém stavu, ale ty už nikdy neusneš

09. 08. 2013 - 10:32

anonym*: alexwin radšej sa ta ani nejdem pytat na vek popripade na kolko percent si čurakom...
ale s tym 2. bodom suhlasim...

20. 08. 2013 - 20:47

childy: amíci testujou taky různý sračky, takže tím, že je někdo čurák, to rozhodně není...

23. 11. 2014 - 16:55

fankuler: sám jsi čůrák.

05. 08. 2013 - 12:40

noobik: Cpala jsem ti to, aby jsi si to přečetl?

---
noobik.pise.cz

05. 08. 2013 - 13:06

nikušínek :p: dobře se ti to kopírovalo a pak dávalo do google translate, ze stránky creepypasta.wikia.com ? trapka

05. 08. 2013 - 16:32

noobik: 1. Google translate ti to nepřeloží takhle, ale poněkud více krkolomněji.
2. Jedna z prvních vět zní "Článek je přebrán z překladu jednoho čtenáře na stránce paranormal.blog.cz. "
3. Raděj první čti, než se pak ztrapňuj na internetu a díky, že jsi tady byla

---
noobik.pise.cz

04. 04. 2014 - 00:52

michael*: Četl jsem ten clanek z prvni stranky na ktere se to ojevilo, a muzu ti rict ze mi z toho sel mraz po zadech. Jako uznavam po velkym badani o tomto experimentu jsem dosel k nazoru ze ne vse je pravda co pisou ale dle meho nazoru kolem 80-90% je to pravda. Kazdy clovek (skoro kazdy ) vi, ze ruska armada delala nekolik testu na lidech a ze jich nebylo malo tak si udela jasny a strucny obrazek o tomto clanku. Docela lituji tech lidi co jsem pisou texty jak je nekdo hloupej (slabe slovo) ze tomu clanku veri a podobne veci. Vetsina tech lidi takove clanky jenom v rychlosti preskoci a udelaji si svuj obrazek jen z jednoho textu aniz by se o fo zajimaly nebo si sehnaly podrobne informace o vsech okolnostech co se tyce dane veci.

17. 08. 2013 - 10:55

pavel caldr: Panebože ty musíš být ohromná kráva. Ta holka si dala práci s tím, abychom si to mohli přečíst. Ať už to přeložila sama nebo vzala český překlad někde jinde tak jí za to patří dík. Google translate překládá jako nigerský banán, nikdy by z toho neudělal takhle čtivý text. A v neposlední řadě slečna sama odkazuje na zdroj tohohle článku. Takže jestli ti můžu radit, vrať tu colu zpátky do ledničky, vypni pc a jdi na čerstvý vzduch. Okysličí se ti mozek a možná shodíš pár kilo. Pravda IQ ti to už nezvedne.

05. 08. 2013 - 13:45

an: Zajímavé věřil bych tomu, že se to stalo ve válce se všude experimentovalo. Dobrá práce autore. Jinak kdysi to muselo byt fakt hnus :/

06. 08. 2013 - 16:49

kei: to kdysi je teraz este horsie, vsetko je sofistikovaniejsie, pretechnizovane a take su aj pokusy na ludoch a zvieratach.. mkultra napriklad.. strasny hnus

05. 08. 2013 - 16:55

karel*: Kdo tady této báchorce ještě věří?

05. 08. 2013 - 17:11

noobik: Člověk prostě potřebuje něčemu věřit .

---
noobik.pise.cz

06. 08. 2013 - 10:55

martin*: Neuskodilo by verit pravde, realista s nohami pevne na zemi by si mal precitat ako taky ludsky organizmus funguje.

06. 08. 2013 - 11:19

noobik: Ale nutím tě aby jsi tomu, co je tady napsané, věřil? Nutila jsem tě, aby jsi si to četl? Cpu ti do hlavy, že to tak je a že žádné ale neexistuje? Ne . Všechno je jenom o tom, jak se k tomu člověk postaví ... Vždycky, u všem případů budou nesrovnalosti a když tomu nevěříš - nevěř. Chleba levnější nebude a výplatu vyšší nedostaneš, když tomu náhodou uvěříš .

---
noobik.pise.cz

18. 08. 2013 - 11:38

ja: Cisto nahodou som lekarsky pracovnik,ucim anatomiu,a toto je hovadina jak mraky...Prvej tretine by som aj veril,ale zbytok je blabol ako z knizky,tomu snad nikto seriozne neveri,tie detailne rozhovory a kusnutia do semennikov Like,seriously?

06. 08. 2013 - 17:37

nemam: to je ale hloupost jen duševně nevyrovnaný člověk potřebuje v něco věřit

05. 08. 2013 - 17:14

mdk: Běž se radši čumět na televizi tam se vždycky dozvíš pravdu...

09. 08. 2013 - 18:58

pavel01: Proc by to nemohla byt pravda prd 50 letech se delali pokusi na lidech jak v Americe tak v Rusku atd... testovali se různé látky , na podporu sily a vytrvalosti právě u vojáků a veznu

05. 08. 2013 - 20:04

74: Velmi zaujimave, verim ze to moze byt pravda

05. 08. 2013 - 20:05

74: Inak odkial je ta fotka?

06. 08. 2013 - 08:32

noobik: Přesný zdroj neznám, takže pro mě pouze images.google.com

---
noobik.pise.cz

05. 08. 2013 - 20:16

slave: nech si každý verí čomu chce. ja verím že toto je len jedna z tisíca zvráteností našej civilizácie ktorá sa dostala von..

05. 08. 2013 - 22:04

anakin: jako.. je to asi přehnaný. ale lidi jsou s prominutím hovada a je to možné, probíhalo tolik zvracenosti! . možná bachorka ale zajímavá. dobrý překlad.

05. 08. 2013 - 22:16

morello: Mazec, verim. Zverstva na lidech se delaji porad a to myslim globalne zkrze vduch potraviny, kosmetiku, leciva. Maras

05. 08. 2013 - 22:29

miwu: Jsem až znechucena z toho, co čtu pod článkem. Proč se oháníte tím, že je to báchorka a jste si tím tolik jisti? Zajímali jste se vůbec někdy o dějiny? O to co se dělo a stále děje? Myslíte si, že média vám prostředkují pravdu? Krmí vás tím, co chtějí aby jste si mysleli a jste pouhými ovcemi. Lidé, kteří se zajímají o to, co se děje opravdu - a ne o Džambulinku a spol. - jsou nebezpeční. Lidstvo je jedno zvěrstvo vedle druhého, dějí se experimenty na zvířatech i na lidech - lidé mizejí, cena lidského života je tak žalostně malá.... je mi smutno, že "civilizace" funguje na křídlech rádoby dobročinných událostech a okolo je tolik ovcí! Děly se mnohem horší věci. Obzvláště ve 40. letech. Probůh otcové znásilňují vlastní děti! Lidé v sobě mají zakořeněny různé podstaty... a zlých, bezcharakterních lidí je opravdu hodně. Toto je jen jeden z mála úniků, jenž je co nejvíce vydáván za blábol právě proto, aby si to mysleli ti lidé, jenž jsou hnací silou této společnosti. Ti nahoře by bez nás tady dole byli nikým...

06. 08. 2013 - 14:59

tonda: Ok souhlas s vama

09. 08. 2013 - 19:30

paja*: Koncne ctu něco co by mohlo byt vystizne... Mas pravdu... A směju se nad tím když někdo napíše co říkají v TV je pravda

28. 08. 2013 - 17:29

sofi: Chytra konecne

08. 09. 2013 - 18:29

někdo: Máš ve všem pravdu, oni tohle jen tak naservírovali, abychom tomu nevěřili, ale to, co je ve článku popsáno je z biologického hlediska kravina. Oni to přibarvili a zdrsnili, abychom tomu nevěřili, ale člověk s vnitřními orgány mimo tělo nepřežije...

05. 08. 2013 - 23:07

cyril tigar: takto som ta dávno nezasmial, pekná koko*na. a len prijeban* človek tomuto uverí.

05. 08. 2013 - 23:40

zdena: a ty si asi taky pekny chuj co,to je pravda se podivej co rusove delali v 40 letech za hnusi

06. 08. 2013 - 01:31

deathwalker: Dost nepravdepodone uz len to ze by za WW2 uvazovali s plynom ako s podpornou latkou, nie ako so zbranou... Autor zrejme ani napriek mnozstvu chemickej inspiracie nedostal napad ako predviest svoje kvazi umelecke vlohy tak stvoril plagiat na zaklade clankov o pervitine - tento amfetamin bol vyvinuty v nemecku pre zvysenie vykonnosti vojakov wehrmachtu a ss, a vzhladom na to ze poznam par typkov co im pernik chuti tak sa velmi necudujem ako boli nemci za vojny schopny zverstiev co narobili...

08. 08. 2013 - 00:29

xxx: Naprostý souhlas Vím jak pervitin funguje a tohle je akorát těžce, ale těžce přehnaná funbkčnost této drogy Jen zveličení toho co ''peří'' dokáže... nic víc nic míň...

06. 08. 2013 - 01:46

mango: Možná, kdybyste dávali pozor a alespoň sledovali počty zůčastněných: Protože do místnosti jich zavřou 5 - jeden umře zavřený, druhý umře při otevření, třetí umře na operačním sále po tom, co ho uspí, 4 operují úspěšně a zbyle dva potom rovněž úspěšně. Tak počkat - kde se vzal ten jeden navíc?

Bez žeberního svalstva by nemohli dýchat - takže pokud ho subjekty neměli, byli mrtví. Plíce nemohou fungovat, pokud jsou odhalená protože je automaticky porušen podtlak, který je v hrudním koši vzniká a je nutný k jejich funkci.

Subjekt, který má všechny orgány venku z těla nepoškozeny (což je velice nepravděpodobné, buďto si ubližovali zuby nebo ohlodanými kostmi a tak by byl řez velice nepřesný) by nebyl schopen pohybu k intercomu nebo pohybu obecně - takže veškeré vyměšování museli vykonávat pod sebe - infekce, do jednoho dne smrt. No a poslední část, kdy byli agresivní? A všechny tam pomlátili? Můžete mi říct, co udělali s těmi orgány? omotali si je kolem krku?

Takže to není reálný příběh, dámy a pánové. A všechny ty "hnusi" se možná děly, ale tohle není jeden z nich. A vážně - tomuhle jste přece nemohli věřit

06. 08. 2013 - 22:12

menjak: S tym poctom mas pech, hned som si to vsimol a je to jednoduche poratat, len netreba byt v paranoidnej agonii. samozrejme ze sa deju zverstva, ako aj nedavno na balkane, ale tieto pocty nesedia a k ostatnemu sa ani nevyjadrujem. mozno v knihe ako scifi by to slo a mozno sa to aj stalo, ale nema to vierohodny zaklad.

22. 08. 2013 - 00:38

sarka: Lepe bych to nenapsala ...
Po precteni clanku mam uplne stejny nazor...Pokusy na lidech a zviretech se samozrejme delaly,a urcite to nebylo nic prijemneho,ale taky urcite pri pokusech nevznikla banda zombiku

08. 08. 2013 - 16:11

nesúdˇ: ako v prvom rade ak veris presne tomu co je napisane tak mas pravdu ale myslim ze vies ako to dnes funguje niekto povie ze nema jeden zub druhy povie ze mal len jeden pokial sa nad tym zamyslis a nepozeras na konkretne detaili tak to az take scifi zrazu neni
vec cislo dva ludske telo stale nechapeme nikdo ty nepovie ako presne funguje ani co dokaze (v kritickych situaciach, ako priklad tibetsky mnisi,...)
tretia poznamka ty co sa tu odvolavate na to co autorka napisala ale pritom ste si to JEMNE prekrutili podla seba DAKUJEM potvrdii ste co som napisal na zaciatku haha
a posledna vec ty co tu urazate tych co tomu veria alebo to nepopieraju ak urazate niekoho na zaklade jeho viery ste vacsi hlupaci ako ty co veria zjavnemu nezmyslu
prajem pekny den a niektorym vela prijemne stravenych hodin na nete urazanim druhych TEPIC

06. 08. 2013 - 02:24

prokop: Zvířecí mysl ....to je přesné , a je úplně fuk co je na tomto konkrétním příběhu pravdy, jestli to byl experiment ruský, nebo americký. Nad oběma těmito tábory ( a nejen nad nimi)mají značnou moc svině , které jsou podobných experimentů schopny bez jakýchkoliv zábran. Třeba takzvaná eugenika , není vynálezem fašistických zrůd. Tu mají v krvi vyvolené elity ,a taky ji aktivně podporují s pocitem vlastní nadřazenosti - svou zvířecí mentalitou . Dokud budou lidi schopni ovládat tím, co je jim nejvíce vlastní - chtivostí, nectností, arogancí, samolibostí, relativizací "všeho svatého" ..... budou stále jen jejich hovady určenými k ovládání a maximálně efektivnímu zužitkování. (No já vím, jsou mezi elitami i tací, kteří se snaží být v rámci možností na svá ovládaná , v malosti a krátkozrakosti záměrně udržovaná zvířátka hodní, humanismus jim není zcela cizí ....jeeeee chvalme Boha,)

06. 08. 2013 - 05:59

mača: Prečo sa ľudia nezamýšlajú radšej nad aktuálnimi vecami, čo sú teraz...fuck :/

06. 08. 2013 - 08:36

noobik: Ani nevíš, kolik prasečin se děje teď, v tuto chvíli někde ve světě a ven se to dostane až za 20, 30, 40 let ... Taky si všichni budou říkat "proč se lidi nedívají na to, co je teď, než na to, co bylo" ... Takhle prostě uvažovat nejde

---
noobik.pise.cz

06. 08. 2013 - 09:35

mača: Tak to je jasné, zlo tu vždy bolo a aj bude, ale prečo sa zamýšlať nad vecami ktoré nevyriešime, a to čo by sme mali riešit na to sereme. Typické.. ludia sa tu budu dohadovať o tom či je to pravda, alebo neni..

07. 08. 2013 - 11:42

victor: Noobik mas priatela???

07. 08. 2013 - 11:50

noobik: K čemu ti to bude, když to budeš vědět?

---
noobik.pise.cz

06. 08. 2013 - 08:43

kosta: No... jako nejde tomu věřit už z důvodů co napsal mango, ale ať jsem google prohledal jak chtěl, tak jsem nenašel žádné zdroje o tom plynu, nebo co obsahoval, což by se muselo někde najít pokud se dnes používá při hypnóze nebo jako sérum pravdy.. Je mi líto je to kec. Ale dobrej. To takhle horehroznský řezník na youtube je alespoň realita..

06. 08. 2013 - 08:45

thomys: Klidně to může být pravda. Podobné zvrácenosti a testy se určitě provádějí i ted. A zase se o nich svět dozví až za několik desítek let.

06. 08. 2013 - 09:05

adella raven: Zajímavý článek, ale autorce (tedy spíš překladatelce) by prospělo pár hodin českého jazyka...

06. 08. 2013 - 09:51

noobik: Nejsem autorem, pardon

---
noobik.pise.cz

06. 08. 2013 - 10:37

martin*: Fungujuce pluca pri otvorenom hrudnom kosi. Ludia bez mozgu, co pisu podobne clanky by sa experimentov ako je tento bat nemali a kludne sa mozu dobrovolne nahlasit. Plyn nebude mat tak ci tak na co posobit.

06. 08. 2013 - 11:27

jozef exner: Dakujem za clanok. Perfektny je a len tak medzi nami. Podobne zverstva stale pokracuju.

06. 08. 2013 - 11:31

jste idioti: jezisi to je zase picovina, urcite budu verit clanku ze stranky nejakyho debila. Zajimavy je, ze kdyz do googlu napisu феликс николаев tak to nic nenajde.

06. 08. 2013 - 15:15

broo: Jeto bulharsky a znamená to Felix Nikolaev

06. 08. 2013 - 15:18

ffff: ty ses idiot, kdyz si myslis ze google najde vsechno...

14. 08. 2013 - 09:24

true: http://www.novinky.cz/veda-skoly/272596-droga-vyvijena-za-penize-pentagonu-umi-nahradit-spanek.html

06. 08. 2013 - 12:14

tyron: Nwm no... ten závěr to kazí... ale tak možný je dost, a myslim že Rusáci byly do těhle experimentů stejně zapálení jako Nacisti o kterých je známo že si hrály s vědou tak i s nadpřirozenem... a jen tak pro ukázku čehou sou rusáci schopní... http://www.youtube.com/watch?v=rSrIkUXwsNk

06. 08. 2013 - 12:33

píp: deathwalker > jen pro info - Pervitin byl poprvé "uvařen" v Japonsku a používali ho v II. sv. válce pro piloty kamikaze..

06. 08. 2013 - 16:29

tukman: to neni pravda a ty jsi idiot

06. 08. 2013 - 23:30

kk: jen pro info - Pervitin byl poprvé "uvařen" v Japonsku a používali ho v II. sv. válce pro piloty kamikaze..

- Tak ty jsi dobrá p*čaaaa .D tady je celou dobu řeč o plynu !!!!!!!!!!!!! Tak si k*rva nejdriv prolez wiki. co je piko ty p*čo ! Nikoho nezajima ze v japonsku uz na to nasli zpusob jak udrzet vojaky vzhuru ... A pro tvou super chytrou informaci , byl taky vynalezen v prubehu 2sv a vzhledem k datovani tohoto pribehu je mozne (za predpokladu ze je tento clanek pravda)ze se vyvijel i driv nez pervitin .. K tvemu hlubokemu zamysleni pridam i to ze i kdyby to japonci vymysleli driv .. Tak by od nich , Rusove urcite nevedeli jak ho ,uvarit, .. To neni jakoze nasypes spagety do horke vody a uvaris je ... Btw. jestli tady to piko tak ,povysujes, zkus smazit 15dni a napis nam sem jak ses citil a popr. to napis Rusum jako lepsi alternativu na jejich ,plyn, .. Jestli se nebudes citit dobre nebo nedejboze usnes ... Utikej do ruska si sehnat Nikolajevuv plyn a treba ti bude dobre .....

K samotnemu clanku , clanek svou pravdivost vyvratil (pro me) na zacatku kdyz se psalo ze Nikolajevuv plyn zpusobi to a to blablablabla a naslednou smrt !!! V clanku na nasledky nikolajevova plynu zemreli ,teoreticky, 2 vezni . 3 byli postrileni ! Takze nikde nikdy nemohli vzit jistotu ze na nasledky nikolajevova plynu se umira !!!!!!!!
Nevim jestli to vyvraci pravdu o clanku nebo pravdu o autorove neznalosti a nepremysleni ... Ale je opravdu divne jak by si mohli vyrvat organy a neporusit zadnou dulezitou tepnu , ale nejsem kurva doktor tak nevim co jde a co ne ..... Ale pochybuji o tom ...
Peace lidi , Čárlz .

07. 08. 2013 - 01:46

someone: Nejdříve nadáváš, jsi naprosto nepříčetný, útočíš a pak napíšeš Peace?
Nejdříve bych si prostudovala význam toho slova a až pak bych ho začala používat

07. 08. 2013 - 12:50

sp1k3e: Ty jsi korunovaný dement ... Ano Na následky plynu zemřeli protože ho mněly nedostatek ... ( už byly nadrogovaní) ale pokud by jim pustili jen samotný plyn beze vzduchu tak by se otrávily ... chápeš to chlapče ? a ano, několik orgánu se dá teoreticky vybrat ale je to ohavnost..

07. 08. 2013 - 14:55

deathwalker: oki, mas pravdu bol uvareny v japonsku, ale to je len mala nepresnost, zostatok toho co som pisal to nepopiera...

06. 08. 2013 - 14:10

ziko: Tolik slov a žádný smysl..

06. 08. 2013 - 15:42

az: Už když jsem četl v názvu: Ruský .. tak jsem nepochyboval o pravdě.

06. 08. 2013 - 15:42

thinuviel: Opravdu poutavě napsané - čte se jedním dechem a kdyby tohle někdo zfilmoval ve stylu "Pitva mimozemšťana" tak z toho bude fakt dokonalý horor. Zda je to pravda nebo ať si každý domyslí sám. Navíc, není na tom ta nejistota právě to zajímavé? Vezměte si třeba zmiňovanou Pitvu mimozemšťana nebo Záhadu Blair Witch - dokud tomu lidi věřili, bylo to lepší
Každopádně autor musí být nejen velmi nadaný ale i hodně psychicky narušený = ideální hororová kombinace ...

06. 08. 2013 - 16:35

noobik: Nic víc než jen souhlasit

---
noobik.pise.cz

06. 08. 2013 - 16:49

dean...: Osobně mám pochybnosti o skutečnosti této události, ale v hlouby mé duše věřím že aspoň z poloviny je tento článek pravdivý... jelikož vše co se dělo kolem války...experimenty, výzkum ničivích technologií a pod. zvrhlostí, jsou lidé v zelenym (Vojáci) opravdu odhodláni podstoupit cokoliv aby získali výhody proti nepřítely... Děkuji za článek... a krásný pozbytek dne Dean

06. 08. 2013 - 18:10

noobik: Konečně někdo, kdo to všechno pochopil .

---
noobik.pise.cz

06. 08. 2013 - 22:21

dean...: Jop, na tento typ záhad já mám pochopení...

06. 08. 2013 - 17:13

radec: Dočetla jsem do konce a... to je kurva ale slátanina! Autor by asi taky potřeboval zavřít do ňáké komory, ale s učebnicí biologie. Ono by ho to psaní možná přešlo kdyby zjistil, co vypouští za bláboly.
P.S.: Ten kdo překládal by měl jít do komory taky, prozměnu s češtinou...

07. 08. 2013 - 11:13

zahradnik gb: Mozna to slatanina je a trebaze preklad ,resp. cestina neni na jedna,ale clovek ktery si clanek precetl dvakrat prisel na to ze to z vetiny neni pravda. ja osobne knizky nectu ,ale do tohoto clanku jsem se zacetl a se svou bujnou fantazii to bylo fajn, nejde o cestinu ani o pravdivost.Nesud lidi...

08. 08. 2013 - 23:12

radec: No ty jsi teda chytrák, mě stačilo přečíst si to jednou a už jsem pochopila že ne z většiny, ale že to vubec nemůže být pravda. Komentářem jsem nechtěla říct jen to, že autor by se měl víc věnovat češtině, ale taky to, že věci, které se podle tohoto článku měly stát prostě nejsou fyzicky (a dle neustále měnícího se počtu subjektů ani matematicky) možné.
P.S.: Občas si nějakou tu knihu přečti, je to docela užitečné.

14. 08. 2013 - 14:29

pyp: Lekce češtiny by prospěla i tobě...

06. 08. 2013 - 20:41

jozef: velmi zaujímavé a dobre napísané. či to je pravda alebo nie, obidvom možnostiam som ochotný veriť. ak je to blábol, pre autorom klobuk dole a chcelo by to knihu-presne o tomto. ak to nieje blabol držim všetkým palce.

06. 08. 2013 - 20:42

jozefus: velmi zaujímavé a dobre napísané. či to je pravda alebo nie, obidvom možnostiam som ochotný veriť. ak je to blábol, pre autorom klobuk dole a chcelo by to knihu-presne o tomto. ak to nieje blabol držim všetkým palce.

06. 08. 2013 - 22:09

tomas: Je tu asi milion dovodov preco je toto totalne prifarbene a nerealne, ba dokonca mam pocit ze cely tento koncept a aj uplne jadro pribehu je vymyslene.
Ale super obrazok a zaujimave citanie aj ked len fikcia.

06. 08. 2013 - 22:09

tomas :): Samozrejme je to fikcia, ale velmi pekne napisana, mam rad taketo poviedky, je to originalne a dobre, trošku mi to pripomina stephena kinga
Pre upresnenie, niektore veci jednoducho z medicinkeho hladiska nie su možné, nikto si sam rukami nedokaze vybrat brušné orgány a tepny bez ich porušenia mimo telo tak aby dalej fungovali, ani pri najväčšom sustredeni, nie to ešte po niekolkých dnoch bdelosti nadrogovaný nejakym plynom ...plus par dalsich veci, ale dakujem ze som to vdaka tebe nasiel

07. 08. 2013 - 11:40

ben: Se Stephenem Kingem to prosím nesrovnávej, s jeho tvorbou má tenhle paskvil na úrovni žáka 6. třídy ZŠ hodně daleko.

06. 08. 2013 - 23:56

edurum@seznam.cz: Je zajímavé, kolik je k tomuto překladu odborníků
Kdo věří, věří a kdo ne, tak pochybuje.
To je zcela normální. Pro mě to není zas tak nevěrohodné, když si vzpomenu na Osvětim-Březinku a Dr.Mengelleho. Kdyby tehdy vymr.aní náckové dokázali vše utajit, dneska by tomu nikdo nevěřil a smál se tomu, jako zdejšímu článku.
Bohužel je smutné, že válečným zvěrstvům se dnešní tupá a zfetovaná mládež též směje a vystavuje tím svou hloupost na obdiv.

Dobře zde někdo popsal tlak masmédií na náš mozek.
Kdo sedí denně u bedny a čumí na zprávy Novy, tak se tady bude prát za to, jaký je to nesmysl.
Kdo z Vás si informace hledá na internetu z několika zdrojů, aby mohl porovnat realitu a nám naservírovaná fakta? Skoro nikdo.
Slepě všichni věří tomu, co se píše, nebo řekne ve zprávách.

Je mi osobně líto všech, kteří jdou v davu a nedokážou si téměř o ničem udělat svůj vlastní úsudek.

07. 08. 2013 - 00:09

robert: Som rád, že to niekto napísal, a ešte k tomu tak dobre +1

07. 08. 2013 - 14:47

vít dvořák: Z tvého komentáře jsem dostal rakovinu.

07. 08. 2013 - 23:19

no: Tak to Tě lituju.
Mě na rakovinu umřela půlka rodiny, takže pokud ji z mého článku opravdu máš, tak mne to mrzí.
V opačném případě, pokud ji nemáš a přijde Ti to vtipné, soucítím s Tvým okolím a lituji Tvé omezenosti

11. 08. 2013 - 03:35

eff: dovolim si oponovat, podla mojho nazoru prave ludia, co sleduju spravy novy, maju dusevnu vybavu na takej urovni, aby tomuto blabolu uverili. to, ze uveris kazdej hovadine, ta z davu nevyclenuje, aj ked ty si o tom presvedceny.

07. 08. 2013 - 01:01

antalas: Škoda, že je to fake... Chtěl bych něco takového běhat v ulicích...

07. 08. 2013 - 01:01

antalas: (Sorry za spam)
antalas: Škoda, že je to fake... Chtěl bych něco takového vidět běhat v ulicích...

07. 08. 2013 - 02:10

trabakuk: Tak to je kardinální blábol, ale pointa je dobrá. Nebýt těch logických lapsů, bylo by to jako povídka super, pokud by se to ještě dotáhlo do konce a nebylo to tak zfušované ) Samozřejmě podobných pokusů se dělo jistě spoustu, ale neděste se zase, že si někde vyrobili filozofující zombie, co lítají s vnitřnostmi venku a mají nadlidskou sílu )

07. 08. 2013 - 03:54

hmm: Autor nechce být zveřejněn ale již dlouho se ví že tato hororová povídka je pouze výplodem lidské fantazie , ale jinak Good

07. 08. 2013 - 05:00

nava: velmi dobre cloveka az mrazi

07. 08. 2013 - 07:03

maláv: nemám důvod tomu nevěřit. Lidské tělo je schopno neuvěřitelných výkonů a Sověti byli dost velký svině na to, aby tohle skutečně udělali. Mimochodem je to kurva nestrašlivější věc co jsem za poslední dobu četla a to fakt nejsem citlivka....

07. 08. 2013 - 08:08

pepa: tyvole.. cumim kolik debilu tomu veri jako ze veri... to ste vazne tak nevyzrali? uz jen to s kamerama.. probuh proberte se, delat experiment takoveho charakteru a nedat tam obycejnou kameru ktere tehdy jak jiste z HISTORIE vite byly ovladane prez stenu kabelem DDDD fakt se smeju boze decka proberte se..

07. 08. 2013 - 09:12

kuba: Abych řek pravdu věřim tomu že se to stalo sice ne úplně takhle, ale věřim že něco jo a dostalo se to omylem ven

07. 08. 2013 - 09:12

najmenenesejde: Slabý článek, když už si vymýšlet tak pořádně a pohlídat si například to, že na začátku se píše že nevěděli o Nikolajevovu plynu a na konci se píše, že se ho dožadovali...
Další věc, varlata přes kalhoty neukousnete, leda by tam ten voják stál nahý a cpal mu je do pusy

07. 08. 2013 - 09:23

kájinka: myslím že na každém tvrzení je nějaká pravda,a experimenty se děly a budou dít.lidé se sami zničí díky své zvědavosti.to je můj osobní názor.

07. 08. 2013 - 09:50

b.b: A to vážně vypadali tak, jako na té fotce v příspěvku? :O

07. 08. 2013 - 11:22

ondra: Palec nahoru pro vědce který vytáhl zbraň a střelil velitele KGB mezi oči.

07. 08. 2013 - 12:37

proji: Vinikající článek, i když tomu sice nevěřím, tak je to libové sci-fi, kéž by z toho udělali film

07. 08. 2013 - 13:06

a.k.: Zajímavá věc.
Já bych to tak nereálně neviděl (teda kromě tý epický průpovídky nakonci).
Tady jsou příznaky otravy kyslíkem http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_toxicity
Navíc většina intoxikací, který způsobujou dýchací potíže často způsobujou insomnii. A důvod proč provádět takovej experiment zní taky rozumě. Takže teoreticky stačí aby Nikolajevův plyn dlouhodobě způsoboval větší spotřebu kyslíku a sme doma. (samozřejmě jen tak plácám, ale zní mi to dobře)

07. 08. 2013 - 13:09

projax: Velice v!Y!nikajici

07. 08. 2013 - 14:37

anonym*: Zda sa mi to byt dobre drbnuté.. raz tam pišete že ostali iba 3 subjekty a hned na to že jeden subjekt zomrel, tak teda ostavajuce 3 subjekty ktore prežili previezli naspat na izbu.. uplne to nemalo hlavu ani patu

07. 08. 2013 - 15:47

lukke: Jenom jsem se chtěl zeptat jestli ten obrázek nějak souvisí s tím článkem.. jinak já si myslím že základ příběhu bude pravdivej, takovych plynů a podobnejch sraček je a bude.. viz. nejrůznější opiáty, který způsobujou necitlivost halucinace atd. ale přijde mi dośt přehnany ty vnitřnosti vytrhany z těla atd.. ale jinak moc dobré čtení, ti co si myslí že základ NEMŮŽE bejt pravdivej tak jim radím ať se přestanou dívat na seriály a otevřou oči.. takovejch shitů se na světě děje mnohem víc viz. Mengele (2. svět. válka)

07. 08. 2013 - 15:49

luscy: Bachorka, nebachorka.. Da sa tomu verit, uz len s toho pohladu, ked si uvedomite co ludia ktory mali moc robili z ludmi ktorym tu moc zorali ci uz za 2 sv. vojny alebo teraz.. Je smutne ze ludia su vyuzivany na rozne zverstva, a co je este smutnejsie ze to robi clovek cloveku.. Vsetko je o moci, ktoru dostanes do ruk. A clovek sam o sebe je este stale nepreskumana bytost.. Aj zvierata sa k sebe lepsie chovaju.. A ten kto tomu nevery, by nemal stracat cas z vlastym zivotom...

07. 08. 2013 - 16:00

mutafon23: no nikolajevův plyn zni drsně asi tady někdo neumi sklonovat jméno pry VŮV

07. 08. 2013 - 16:20

vvvvvv: Ja si myslím že to pravda je... Sovieti s podobnými vecami experimentovali... Dôkazom je aj video kde dokázali priviesť mŕtveho psa k životu natoľko že dokázal hýbať očami a ušami... Video je aj na Drsnýsvět.cz

07. 08. 2013 - 16:32

pravda: Tohle bych bral jako dobrou báchorku pro získání pozornosti v hodinách dějepisu na základních a středních školách. Minulý rok jsem byl v Rize (Lotyšsku) v muzeu KGB. Člověk tam uvidí plno věcí čeho byla KGB schopna. Ovšem tynhle "pokusy" jsou už přehnaný a článek je maximálně pro pobavení . Zřejmě nějakej pokus zoufalého dizidenta naplivat na SSSR co nejvíc špíny . Raději se podívejte na http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/174440-sidlo-kgb-v-rize-zustava-mementem-hruz-sovetskeho-rezim u/ nebo si tam zajeďte. A jestli chcete vědět co je opravdu FAKT a ne FAKE, tak tohle: http://www.csfd.cz/film/37283-hei-tai-yang-nan-jing-da-tu-sha/ ...pojednává o výzkumném táboře 731 v Mandžusku...tam se děli věci... Tak čest!

07. 08. 2013 - 19:51

krtkoid: Je to jako s fasisty ale ti aspon posunuli chirurgii a anatomii cloveka trochu dale toto co udelali komunisti je cisty hnus ktery nikomu nepomuze ba naopak jen to ty vojaky znici

07. 08. 2013 - 20:54

terka: Klidně bych tomu byla ochotná věřit, jen kdyby tam nebylo tolik blbostí. Ale i hodně okořeněný příběh v sobě může ukrývat nějakou pravdu. Každopádně jsem si početla, díky a ten obrázek... brrr

07. 08. 2013 - 21:39

dona: super příběh, trochu škoda toho konce. jde poznat že se z toho autor snaží dostat maximum ale bohužel to přehnal.

07. 08. 2013 - 22:06

Špičatej klobouk: Podľa mňa veľmi dobre napísaná fikcia. Som ochotný veriť, že sa niečo podobné skutočne stalo, ale zdá sa, že je to mierne prifarbené (funkčné vnútorné orgány mimo tela... ono sa im predĺžili tepny?)

Takisto oceňujem obrázok, naozaj strašideľný

07. 08. 2013 - 22:40

václav Řeřábek: ***KRAJNÍ MEZE***

07. 08. 2013 - 22:56

kubis256: Mě se strašně líbí ty ovečky co tu píšou jaká je to kravina. Koukám že si fakt ještě myslíte že na téhle planetě jde všechno tak jak si přečtete v novinách a každý to s námi myslí jen nejlépe jak to jde Ovšem pravda je jiná a pokud někdy začnete přemýšlet zjistíte alespoň něco málo z toho jak to je

07. 08. 2013 - 23:41

terka: Nevím, jestli někdo pochybuje o existenci samotného experimentu, spíš ty věci kolem jsou hodně přitažené za vlasy (neporušené tepny, to celkem těžko, i ty orgány, každý, kdo byl aspoň jednou na pitevně, se tomu musí jen zasmát)

07. 08. 2013 - 23:08

trololo: nudaaaa asi ako texasky masaker motorovou pilou... a ne tam bolo aspon viac krvi ale ako muselo dat dost namahy to vymysliet klobuk dole

08. 08. 2013 - 00:10

venom: Bez vetra sa ani listok nepohne. No podla mna tam bolo tiez co to pridane pre drematicnost.Tak ci onak tvrdit o tychto veciach ze su blbosti moze iba blbec.Je to ako keby ste povedali ze vlastne nikto nikdy nechcel ovladnut celi svet,niko vlastne nechcel vyrobit atomovu bombu,nikdy vlastne nebol pokus na zvieratach ani ziaden nekrofil a vlastne nikdy ani nebola studena vojna a nikto nemal zaujem o neaku novu zbran ktora by mu poskytla vyhodu.V tej dobe nemali techniku na testovanie atd. Konec koncou techniku mozete mat aku chcete pokial danu vec nevyskusate priamo na cloveku nikdy nebudete vediet aky ma na neho dopad.A testovat mozete kolko len chcete na niecom inom. A btw tie najvecsie zverstva v historii ludstva nemaju na svedomi zvierata ani mimozemstania ani duchovia ale my ludia...A to su fakty nie dohad ani teoria.Takze ten co tvrdi ze je to blbost je iba trochu pokakany a radsej bude verit tomu ze nic take nie je.

08. 08. 2013 - 20:40

čapy: Dobry komentař

08. 08. 2013 - 00:25

xxx: Člověk který ví jak funguje např. pervitin by tomuhle v životě neuvěřil... Jako čtení dobrý,ale je tam spousta věcí které jsou naprosto nereálné... Kdyby to byla aspoň trošku pravda tak ty ''zkoumané objekty'' by okmažitě, jen co se naplnila po těch 15ti dnech místnost znovu vzduchem, usnuli, protože by je k tomu mozek okamžitě donutil... Je vidět, že autor neví co udělá tělo, když na ''něčem'' běží třeba 4 dny v kuse a pak to přestane mít
Je to jen můj názor takže si to neberte nějak osobně bye

08. 08. 2013 - 00:26

jenda: Ahoj,v Iráku a spol se mučilo prudkým světlem,aby lidi udrželi co nejdéle vzhůru. Nic z toho obrázku se z mučených reálných 20 dnů a déle nestalo. Naskýtá se otázka- co je to za plyn? Tvoří jen nespavost nebo modifikuje i DNA? Co říkáte na nespavost- někteří lidé prostě nemůžou spát a žádná zvířátka,sebepoškozením potrhaná bez orgánů libující si v operaci zaživa nejsou. Je to jak z filmu nebo hororové hry,ale bez biochemie a mutace není možné.... Je to děsivé,ale hloupé. Kamarád za 14 dní naspal cca 5-7hodin ... - nevěděl jestli sní či bdí. Nic víc,krom spomalených reakcí a menších obtíží.

08. 08. 2013 - 01:05

hah: Jen malá poznámka... malé obtíže z 5-7 hodin spánku? To je ještě hodně Kamarád by si asi měl zvykat, spousta lidí víc jak 5 hodin nenaspí a tělo si na to zvykne (jo, vlastní zkušenost) Jen nevím, jak to s článkem souvisí, když podle něj subjekty nespaly vůbec, natož takových luxusních 5-7 hodin

08. 08. 2013 - 06:40

vvvv: Kdyby sis to poradne precetl tak pise ze naspal tech 5-7 hodin za 14 dni ty troubi!

08. 08. 2013 - 09:22

cleo: Dam Ti radu, zmen tu ciernu farbu stranky, clanok sa neda citat, tak taha oci

08. 08. 2013 - 09:45

dax: Ctrl A + Ctrl V a šup, mám příspěvek na blogu - už jen automatické sdílení té hloupé fotografie je výborné a ukazuje na naprostý nezájem se zdrojem jakkoliv dál pracovat... Stačí se podívat po netu a najdeš rozhodně lepší ilustrační fotografie než tuhle - http://imgur.com/gallery/j4GphWp - stačí zvětšit...
O dalších nesmyslech v článku se dá hodiny polemizovat a opravdu mě některé komentáře pod příspěvkem baví. Ale jako literární útvar je článek celkem fajn, jen by to chtělo ještě trošku editovat...trošku víc...

08. 08. 2013 - 12:35

loli: Ačkoli mám jiné vzdělání, než je lékařské, z tohoto hlediska mi zde, v tomto článku i s chabými laickými znalostmi leccos nesedí Je to dobře napsané, leč pravdivost už je otázka druhá

08. 08. 2013 - 12:38

rofl: Ten filozofický závěr je fakt nejvíc už vidím jak vyfetovaný borec co nespí mrtě dnů začne mluvit o nočním přístavu atd ale pohádka dobrá, enjoy

08. 08. 2013 - 12:44

harrykeogh: dobrá povídačka pro malé děti v článku je tolik nepřesností, že mě celkem pobavil. v žilách měli více vzduchu než krve, ehmm pokud máte v žilách vzduch tak to znamená jediné, umřete. a že v té době nebyly kamery? to snad neeee je tam spousta nepřesností, ze kterých vyplývá jediné a to že je to totální nesmysl!!!

08. 08. 2013 - 14:19

deniszemla: "Povídačka" ? Si obyčajný zabednenec,ktorý si neuvedomuje čo sa vo svete dialo a stále sa deje. Rusi boli, sú a aj budú svine. Sú stovky experimentov ktoré boli zatajované až do pádu sovietskeho zväzu a socializmu ako takého. Napríklad znovuoživenie psa pomocou el. impulzov alebo prišitie hláv šteňat k obehovej sústave matky. A kde je napísané že neboli kamery ? Jasné, že v tej dobe boli kamery ale neexistoval systém akym by ich mohli sledovať v priamom prenose..

08. 08. 2013 - 16:50

terka: Jedna věc je pochybovat o tom, že lidi jsou svině a že se takovéhle hnusy děly a dějí pořád (a pokud o tomhle někdo fakt pochybuje...klobouk dolů, takové růžové brýle se občas hodí), ale pravdou je, že v článku je strašná spousta keců bez těch popisů, které se spíš hodí do béčkových krváků, by to přece jen bylo uvěřitelnější. Ale to už bylo na autorovi onoho "deníku"...

08. 08. 2013 - 14:27

segalizator: Zdravím, nerad bych autorovi házel hračky do kanálu, ale co ve čtyřicátých letech dělá hrdina ex-KGB, když tato vznikla v roce 1954? Vychází-li autor z deníku, pak tam zcela jistě KGB najít nemohl. Nebo jsem to jen špatně pochopila a článek ve skutečnosti pojednává o cestování v čase a tento amatérsky zpackaný experiment jsou jen kulisy? Díky za objasnění!

08. 08. 2013 - 14:35

deniszemla: Nieje to KGB ale NKVD - Narodnyj komissariat vnutrennich del - predchodca KGB.

08. 08. 2013 - 17:03

segalizátor: Díky. NKVD je mi samozřejmě známa, nicméně je tu jednou výslovně uvedena KGB, kteroužto nemohl v životě v deníku ze čtyřicátých let najít. Což takřka nutně znamená, že je to nejenom smyšlenka, ale autorovi bylo bohužel líno si dát tu práci a zjistit si alespoň základní reálie.

08. 08. 2013 - 14:44

waki: Lidé, kteří nevěřili, že se podobné pokusy mohli odehrávat by si měli zjistit například něco o japonské jednotce 731. A osobně věřím, že to bylo a je jen zrnkem písku v poušti plné hnusu a důkazu, že člověk je mor.

08. 08. 2013 - 16:58

segalizator: Jistě, ale existence této jednotky je a) nesporná a dokázaná (na rozdíl od této tématiky), b) neznamená, že musí být automaticky pravdivý každý elaborát co kdy kdo vyvěsil na net

08. 08. 2013 - 14:54

tvoje máma: Ty vole tohle kdo vymyslel, tak by mohl napsat knížku je to libová pohádka

08. 08. 2013 - 15:31

venca: přečetl jsem..... je to nehorázná sračka, jestli někdo aspoň trochu víte něco o anatomii, tak musíte mít stejnej názor

08. 08. 2013 - 15:57

lukas: přetažené za vlasy a dost je vidět dle skladbyvět, že autor se snažil dramatizovat, přehánět, šokovat. Uplně je ztoho vidět, že je to fake...

08. 08. 2013 - 17:17

1nightmare8: Nevim co se nekteri divi? Dle meho nazoru je tento clanek napsany jako sci-fi, ale zaklad pribehu muze byt pravdivy. Vite co je to MK-ULTRA? Ve svete se dejou veci nad, kterymi zustava rozum stat. http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1044-13-nejdesivejsich-experimentu-na-lidech-provadenych-americko u-vladou

08. 08. 2013 - 17:36

mina*: Pravda ne, ale super horor. To by se mělo vydat!

08. 08. 2013 - 18:30

iom: Hezká povídka

08. 08. 2013 - 20:47

open your mind: Jen ty co sami lzou se boji verit. Je mi spatne z lidi co jen schazujou druhy a to jim jde na jednicku. V hlave maji porad jen to co je a nebo neni pravda. Aby jste vedeli vsechno je lez. I to co povazujem za pravdu. Vsechno je prekrouceny tak uz prestante hledat chyby ve lzi o ktery vite a kouknete se na veci z jinyho uhlu..Na pravde a lzi tady nezalezi. Zalezi na tom se ponaucit z toho co je kolem nas a nebejt stejny a neprilejvat olovo. Pak se to muze teprv zacit pomalu menit. Jednoduchuchost pro lidi co opravdu vedi. nightmare pro lidi co se bojej sami sebe. Vyserte se na facebook, dete ven a ucte se deti moje. Skuste bejt sami sebou a tvorte to co vy chcete i kdyz to bude pro nekoho picovina a neschazujte tvorbu ostatnich pak je totiz jasny kdo tady zije a kdo se prizivuje. Sedet u klavesnice na FB a psat porad dokola (lol,rofl,tak to jo no,a dalsi sracky) ktery vedou akorat tak prave do toho vaseho stavu mysli kdy si myslite ze vite ale pritom myslet znamena nevedet nic. Nebot zit ve lzi. Svet je proste takovej jakej je tak uz nereste lez a skuste zmenit sami sebe. Lidi(pratele) ve vas uvidej zmenu a budou chtit bejt jako vy. Pokud tohle nepochopite budete stud,litost,bolest,nenavist,pretvarka,vira v lez,samota,nekonecny soud,otazka,porad v kruhu,sebe trestani, konec.
PS: Rusky exp.: Dobra predstava o tom budto jakou ma nekdo fantazii nebo jeden z prikladu cinnu ktery by se mohl v klidku odehrat. Jak tady pisi nekteri-delo se to a deje. open your mind

08. 08. 2013 - 22:08

anon: Nebyť toho konca, ktorý bol naozaj veľmi veľmi veľmi trápny, by som tomu aj dokázal veriť.

4/10
ak nepočítam posledný odstavec tak 9/10

08. 08. 2013 - 23:08

mr.berys: Humus rusaci skurveny

09. 08. 2013 - 10:52

waki: segalizator Ano, máš pravdu. na druhou stranu jsem nikde nepsal, že tomuto článku věřím. Speciáolně konec je přitažený velmi silně za vlasy. Každopádně pokusy na živých tvorech a zejména lidských se dějí neustále a kdo ví, možná dnes díky lepší technice jsou daleko zrůdnější.

09. 08. 2013 - 10:56

segalizator: Ano a kdyby měl někdo koule na to psát o skutečných věcech, místo cucání si z prstu historek o anonymních, zlých zlých Rusácích, byl by svět o něco hezčím místem.

09. 08. 2013 - 11:01

andulka. safarova: Předem díky za liberalitu vyjadřování, to je první, a nejspíše i poslední plus této diskuze. Má budoucí kritika není směřující na majitele blogu, bez předchozí znalosti pohlaví, věku, sociálního a inteligenčího zázemí (ani jedno ze zmiňovaných mě v podstatě nezajímá) nejsem oprávněna hodnotit. Tato nepovedená sci-fi povídka, jak by se dal literární útvar zaškatulkovat, je blábolem (tak do poloviny textu, připouštím, poměrně čtivým blábolem. V textu se vyskytuje slovo paranoia i jeho definice. Tleskám autorovi. Je mi jasné, že autor je obeznámen nejen teoreticky, ale sám tímto defektem trpí. Cílem textu bylo zřejmě očernit ruská hovada, ale.. ruku na srdce, je toho opravdu třeba? Omílat známá fakta.. pohádka o KGB, vědcích, vypreparovaných orgánech plně funkčních mimo uložení těla.. he he, a teď tu o Karkulce.

09. 08. 2013 - 11:19

andulka. safarova: paní/pane (dle stylu, dialektu a gramatiky spíše mladý pane z východní části čr) open your mind, zdravím. Co to tu proboha melete za sračky o facebooku (mj. vaše znalosti užívaných zkratek svědčí o tom, že jste spíše jeho příznivcem), lžích a "nightmarech"? Erudovaný pisatel se pídí spíše o hodnocení článku (či faktických chybách, kterých je tam mraky), pod kterým je tato diskuze. Proč z vás padají zvratky, jsem nepochopila. Děkuji za vysvětlení.

09. 08. 2013 - 11:34

korektor: Hrozná slátanina s logickými lapsy.

09. 08. 2013 - 12:10

arctos: Ta fotka je autentická, nebo je to z nějakýho filmu? (jakýho? ) diky

(Jestli už tu takovej dotaz je, tak se omlouvám, komenty sem dočet jen asi do půlky...)

09. 08. 2013 - 12:19

noobik: Fotka podle mě autentická není, do filmu bych jí taky nikam nezařadila .

---
noobik.pise.cz

10. 08. 2013 - 08:51

karel*: Bylo asi obtížné najít k tomu blábolu nesmyslnou fotku, která nemá licenční krytí co?

10. 08. 2013 - 09:59

noobik: A víš že na blogu se nikdo na licenční krytí nikdo nedívá?

---
noobik.pise.cz

09. 08. 2013 - 15:44

mira: Vážně nechápu lidi co choděj na stránky jen proto, aby někoho hanily nebo se mu posmívaly, že je trapnej a že sem dává kraviny. probůh proč sem teda lezete? copak se vás autorka stránek prosila? článek je- at uz pravdivý či nikoly- ohromně zajímavej. koho furt zajímá jestly je něco pravda nebo ne? a navíc, kde berete tu jistotu, ze vy ste neomylní a váše pravda je ta jedina? timhle druhem chování se vyznacovaly napriklad Adolf hitler, stalin a v neposlední řadě taky celá církev. takže si potřeste rukama a pogratulujte si. klesly jste na uplné duševní dno

09. 08. 2013 - 18:49

noobik: Některým je na tom dně asi dobře . Taky to nechápu, když mě něco nezaujme, nekomentuju to ... Když se mi tam něco nezdá a mám strašnou potřebu křičet to do světa, určitě u toho nebudu vulgární a nepřepíšu při jednom komentáři celý slovník sprostých slov ... Některým dělá dobře toho druhého shodit. A jak už jsem napsala, ať na tom něco pravdy je, či ne, myslím, že nejde tak o celek textu, jako o myšlenku která v článku je ... Nikdo nikoho nenutí, aby tomu věřil. Ale jsme lidi, tak se můžeme chovat trošku slušně, ne? .

---
noobik.pise.cz

09. 08. 2013 - 16:33

raypall: Kvůli tomu patetickému konci by to neobstálo ani jako levné sci-fi a reálné už to není ani náhodou - každý, kdo má aspoň elementární znalosti anatomie pozná, že je to blábol. Navíc nevidím zdroje, svědectví, rozbory, nic co by mi řeklo, že na tom něco reálného je.

Jedna z těch horších urban legends. A pokud se něco takového děje i ve světě - dokud nemáte důkazy, je to jen plané tlachání.

09. 08. 2013 - 19:36

pat: Ježiš to je blbost .. ano světové mocnosti dělají experimenty s lidmi atd. ale tenhle článek je fiktivní hloupost, používají se různé mutageny atd. ale 90% experimentů končí stejně smrtí protože se naruší přirozený chod člověka atd. a tady když čtu takovou blbost že měli vyrvaných polovinu vnitřností a že po vykrvácení ještě žil to je totální hloupost, člověk je omezen na cítění tvz. nemusí cítit bolest atd. atd. ale pokud jsou narušeny orgány atd. tak prostě zemře ať už je pod vlivem jakékoliv látky.. nehledě na to že žádný takový experiment nikdy nevyjde napovrch takže už jen z tohoto důvodu je jasné že to je lež, ale mohla být důvěryhodnější..

09. 08. 2013 - 19:54

sadlo: Hmm. Pribeh zacina - jsou 5 subjektu. Behem pribehu 6 zemrou.

09. 08. 2013 - 23:33

alucard: Celkom rád by som sa pozrel na takýto pokus už len kvôli tomu že vydržali bez orgánov a pri nedostatku krvi tak dlho.

09. 08. 2013 - 23:47

zdenek.b: no věta "svalové tkáně obklopující hrudní koš byly vyrvány, odhalujíc fungující plíce v hrudním koši."- plíce se bez svalů nehýbou- mi prozradila že za pravdivým základem je spousta omáčky, ale je to fakt super povídka! chci VÍC

10. 08. 2013 - 08:49

karel*: Tak si vygoogluj na creepypasta.wikia.com další povídkové bláboly.
Lidi, buďte už trochu soudní!!!!

10. 08. 2013 - 16:36

andrea: Já nechápu, jak tomuhle může někdo věřit. Studuju zdravotnickou školu, takže vím, že to, co se tady píše, je prostě a jednoduše smyšlená blbost. Je fyzicky nemožné, aby člověk přežil to, že si vyrve orgány z těla, i když ne ty životu důležité. Opravdu nechápu, která chytrá hlava tohle vymylela a začala to nazývat pravdou, a už vůbec nechápu, že našla hlupáky, kteří tomu věří. Proboha, vždyť i blbec by musel vědět, že to není možné. Ukousnout varlata... Prosím. Ale jinak jako námět na zombie film, mooooooc povedené.

10. 08. 2013 - 18:11

jura: Dobré čtení před spaním. Neznáte někdo knihu(y) na podobné téma? Různé experimenty a podobně, nemusí se to nutně točit kolem SSSR nebo Deutschlandu.

10. 08. 2013 - 23:07

hitman: Z medicinskeho hladiska je nemožne aby clovek s odhalenými plúcami žil. Tak podla mna je to vymyslene ale čítalo sa to dobre.

12. 08. 2013 - 08:56

lukkir: Taková ruská Akta X trošku..
Jinak bacha na tvrdé/měkké y/i...

12. 08. 2013 - 10:06

lukkir: bacha na měkké/tvrdé i/y...
jinak taková Akta X po rusku..

12. 08. 2013 - 11:01

pepík: První kamera byla sestrojena v roce 1888.

12. 08. 2013 - 23:21

theorigin: Jedina desiva vec na celej tejto nezmyselnej, anatomicky nemoznej, nezmysly tvrdiacej a milion krat vyvratenej creepypaste je to, ze ti co tu teraz nadavaju kazdemu s racionalnym uvazovanim "lebo neveri", ti, co nadavaju na rusov lebo "rusi su svine tak to musi byt pravda", teda ti vsetci ktorych IQ je asi rovnake ako ich vek (a ze plnoleti asi veru nebudete) budu mat cochvila volebne pravo a budu realne ovplyvnovat chod republiky. A to je teda sakra desive ako svina.

12. 08. 2013 - 23:45

theorigin: Ako uz bolo spomenute, svinstva sa diali. Ak cchete realny pohlad na neludske experimenty, tak si pozrite dokumenty o Japonskej jednotke 731 ktora bola naozaj brutalna a neludska v experimentovani so zivymi ludmi, Cinskymi civilistami, Americkymi zajatymi vojakmi a podobne. Lenze mili rusofobovia, viete co sa stalo s jednotkou 731? Rusi ich sudili za vojnove zlociny. Amerika im udelila milost a imunitu vymenou za exkluzivne informacie, vysledky experimentov a znalosti ziskane mucenim a experimentovanim aj na Americkych vojakoch. Amici sa s nimi dohodli na exkluzivite, ze tieto informacie dostanu len oni. Nechceli, aby sa k nim dostali aj ini spojenci. Tieto informacie sluzili na rozvoj a vyskum biologickych zbrani.

13. 08. 2013 - 11:15

nasredin: Re: theorigin
Američani stejně jako velitele Jednotky 731, Širo Išii, který se po válce usdtěhoval do USA, do Marylandu, chránili i Mengeleho, výměnou za výsledky nelidských pokusů, které obě tyto lidské zrůdy prováděli bez anesteze na lidech. Mimochodem, tabulky které používá námořnictvo USA pro výpočet času, během kterého má cenu hledat sestřeleného letce v moři (závislost doby přežití/na teplotě vody) mají američani od Mengeleho.

13. 08. 2013 - 15:06

ditmar147: pohádka a nebo snad trapný scénář hororu

13. 08. 2013 - 15:09

mengele: VOLE,KDE JSI NA TO PŘIŠEL????

13. 08. 2013 - 16:43

monik: vite, patrne jste si nikdo nevsiml toho, ze v clanku se na zacatku pise o 5 subjektech a v zaveru, kdyz si spocitate mrtve (nebo pozorne ctete), se dozvite o jednom na vic .. uz jen z tehle nepatrne chyby o tom dost silne pochybuji, vzhledem k faktu, ze to ma byt prepsane z deniku.

13. 08. 2013 - 20:19

pan_famozní: Zplozenci chaosu,démoni warpu .. po první třetině to je jasné..

14. 08. 2013 - 10:03

aaa: Lidi co tu porad resite?To musi mit kazdy clanek razitko z uradu,zda je to pravda ci ne?Nesudte.kdyz nevite.Nejake jadro muze byt pravda.zbytek se zkomoli at uz pri vypraveni nebo prekladu.A ze telo funguje tak a tak je mozna dany.ale stejne nikdo nevi.jak mohly ty plyny atd.na telo pusobit.Kdyz useknou kureti hlavu.taky se mu klepe telo i kdyz uz to ma za sebou.Cozpak teprve zfetovanej organ mimo telo,jeste klidne muze pracovat.Neni dano co je psano.Kdysi nas na zakladce ucili neco z dejin.vznik sveta.cloveka a dnes uz uci neco jineho.Takze ani s tou anatomii to nebude jinak.Kdyby uz meli vse vykoumany tak porad nezkoumaj a nepitvaj.a s tim jak to na tom svete vedeme budem brzo zmutovany a za par let zas bude vsechno jinak.Tak nesilte a budte radi za to co je,protoze hur muze byt vzdycky

24. 08. 2013 - 00:52

o__o: No tedy... souhlas s tím, že jádro pravda opravdu být může Ale to s tou anatomií, to jsem se tedy zasmála jasně že se tělo ještě pár vteřin třepe, stejně jako po smrti ještě rostou nehty a vlasy, to už všechno víme xD A s anatomií plyn nic nesvede, s fyziologií určitě, možná jsi to tak myslel/a, ale... D

15. 08. 2013 - 01:23

boris*: Kua zajimalo by me proc na takove clanky zase pouzivate moje rodine fotky !!!! Uz jednou jsem ti rikal at mi nelootujes fotky z profilu ty blbe.jak by se ti libilo kdybych te publikoval jako Rusky experiment!! Hold nemuzu za to jaky jsem krasavec

15. 08. 2013 - 12:18

noobik: Nevím kdo jsi, ale jsi borec

---
noobik.pise.cz

15. 08. 2013 - 12:50

boris? :d: diky .mishak jmeno me pokus o vtip se tedy zdaril. odkud je vubec ta fotka? je opravdu paradniiii.clovek by az rekl ze je skutecna. uplny simpatak

15. 08. 2013 - 21:04

noobik: Byla k tomu na stránkách, takže se nepřiznám, kdo se pod těma bílýma perličkama skrývá, ani jak ho najít pro autogram .

---
noobik.pise.cz

16. 08. 2013 - 00:16

opet boris :)): To je vazne skoda.ten autogram bych opravdu bral kazdopadne super clanek.takove cteni na dobrou noc ) a ty komentare tu !!! hodne lidi si to bere opravdu osobne ale tim vic jsem se pobavil ! ti se vylozene rvou za pravdu je naprosto jasne ze je to prehnane a spise bych to videl na paradni film nez na realny pribeh, ale at si to kazdy posoudi sam ...nerad bych se nekoho dotknul ) at je to tak ci onak ...zverstva na lidech se deli, deji a bohuzel i budou dit ... a spousta prasaren se ani nedostane na verejnost.tak to proste je... lide jsou nekdy jako zvirata... dobrou noc Mishak

18. 08. 2013 - 20:20

amaroth: Meh, tak tohle bylo něco...

Dost komentujících tu poněkud nechápe, v čem je ono "věřím/nevěřím v pravdivost článku". Ano, ve všech válkách, i v té studené, se vyvádějí svinstva podobného kalibru. Ano, dnešní doba rádoby míru (tedy, míru tak možná v Evropě a i to je trochu relativní) je prakticky stejná, jen se lépe zametá a mnohým svinstvům se dávají honosnější jména, která jsou tak krásně dokrášlena a rozšiřována médii. Ale je třeba si uvědomit, že o tomhle by vám každý lékař řekl, že to není technicky možné. Ti lidi by dávno zemřeli na ztrátu krve, když už nic jiného . A tím jsem si více méně jistý.

Fake povedený, pěkně zpracovaný, ale přepálený. Hlavně poslední citace posledního přeživšího subjektu je za hranicemi uvěřitelnosti a dělá z článku, který mohl být tou nejstrašlivější stránkou skutečnosti, jen hororovou smyšleninu. Jinak pozvedám tuplák na zdraví toho, kdo měl poznámku se zahozením coly a vyražením ven, obojí by pár komentátorů potřebovalo, třebaže jejich IQ se tím vážně nezvýší .

23. 08. 2013 - 18:45

kacabaja: "Prečítajte si niečo o tom ako funguje ľudský organizmus".... Dobrý argument. Vy si radšej prečítajte niečo o tom ako funguje ľudský organizmus pri dávke adrenalínu, aké neskutočné veci dokáže. Alebo si naplánujte výlet na psychiatriu s ťažkými prípadmi, by ste neverili čo ľudský organizmus dokáže a pokiaľ neuvidíte ani neuveríte :-/
Inak zaujímavý článok a veľa z toho môže byť aj pravda, za vojny sa robili všelijaké hnusné experimenty. A kto vie, možno aj práve v tejto chvíli....

28. 08. 2013 - 12:59

uck youfall: Jsem otevřen takřka všem konspiračním teoriím a o to víc se dokážu otevřít teoriím o experimentech jež se konaly někdy v průběhu první, či druhé světové války. Každému rozumnému člověku je samozřejmě více než jasné, že vlády snažící se o válečné vítězství jsou pro svůj úspěch schopny udělat vše, nehledě na jakákoliv lidská práva, či svobody. Stejně tak nežiji, jako mnozí z vás, v bludu ideálu kapitalistického systému a tudíž věřím, že sice mnohem cenzurovaněji, ale i tak se v dnešní době v našich "demokratických systémech" podobné pokusy dělají stále. Co však nedokážu přenést přes srdce, je fakt, že tak velké procento lidí je schopno být zmanipulování po přečtení tohoto článku (myslím tím i originál, jež jsem též přečetl), tak moc, že dokáže uvěřit i věcem, jež jsou logicky, či třeba fyzikálně nemožné. Autor článku (a to myslím samozřejmě originálu) se podle mého moc ponořil do sledování seriálu Fridge a po jeho vzoru sepsal absolutně smyšlený blábol ke kterému zapomněl dopsat, že se článek nezakládá na pravdě. Nepopírám, že nejenom Ruská vláda přiznala podílení se na experimentech, jež měli podpořit nespánkový režim subjektů, či třeba sledovat chování při častých změnách biorytmu subjektu, avšak tento článek je trochu obohacen o peprný konec, tak aby to čtenáři přišlo k duhu a četl až do konce. V reálu totiž byly tyto pokusy vždy předčasně přerušeny z logicky zřejmých důvodů: výsledek experimentu mluví jasně, při ovlivnění spánku subjektu se přímou úměrou s razancí ovlivnění mění i psychický stav, z čehož vyplývá, že nelze pozměnit spánkový režim bez změny psychického stavu. Tímto se pokusy pozastavily, protože žádná vláda nepotřebuje vojáky, jenž jsou sice vzhůru, ale psychicky nepoužitelní. Co se týče samotného originálu, tak bych tu mohl hodiny rozepisovat kousek po kousku proč je daný text nemožný, či podvrh, bylo by to však naprosto zbytečné, my totiž jistě všichni víme, že kdo chce věřit, tak bude věřit a nikdo mu to nevymluví. Každopádně není špatně být otevřen konspiračním teoriím, ale je špatně slepě věřit, je důležité si totiž uvědomit, že všechno co se k nám dostane může být zmanipulováno systémem ve kterém se právě nacházíme. A především bych chtěl závěrem říci: "Nebuďte prosím součástí tupé masy, či fanaticky proti masám, buďte rozumní, poctivě spětě, ať nedopadnete jako subjekty v našem večerníčku, ale především co by vás mohl článek naučit, když už chcete něčemu věřit, pořádně si zjistěte kdo je člověk co to napsal a jaké byli jeho zdroje, děkuji." Uck Youfall

28. 08. 2013 - 13:03

uck youfall: BTW: "Naučte se prosím alespoň trošku psát, připadám si tu jako mezi naprostými imbecily, když ani neumíte použít čárky ve větě. Navíc se tím samozřejmě sami ponižujete. Psát jako většina z vás, tak se stydím kdekoliv pronést svůj názor."

28. 08. 2013 - 23:49

on: pekna rozpravka

05. 09. 2013 - 12:20

ja: Ako námet na hororovu poviedku? Prečo nie.

08. 09. 2013 - 14:20

anonym*: ten co je postřílel to celý posral mě to bavilo číst

08. 09. 2013 - 15:57

noobik: palec hore

---
noobik.pise.cz

08. 09. 2013 - 20:57

anakin: jádro pravdivé, omáčka vymyšlená ale závěrečná pasáž se dá logicky odduvodnit tak že zatímco ostatní čtyři septali, křičeli, kuchali se a umírali ten pátý prostě seděl, a vymýšlel ten strhující proslov. Jinak, porvat se s někým s vnitřnostmi venku, to je výkon ale fantazii se meze nekladou, že
Pokud můžu, budu sdílet a opravim logické chyby, jinak je to čtivé a rozhodně zajímavé. Trochu moje inspirace na seminarni práci do školy, výzkum podobných látek jako ten fiktivní Nikolajevův plyn a kamarádka si ode mne dokonce objednala sérii sedmi obrázků na toto téma. Takže fajn,teď se už opravdu nevyspim. no co, musím zůstat vzhůru

09. 09. 2013 - 13:32

abcd: Verim tomu, ze neco podobneho se delo/deje. Vemte si takove nacisty, kteri se za 2. sv.valky snazily ozivit nemrtve, delali ruzne ritualny na bezbranych obetech, snazili se otevrit branu do pekla aj.USA zase davala lidem do studen LSD,aby se zjistilo jake na ne bude mit ucinky (a to je jen 30-40 let zpatky). Nikdo nemuze rict, ze tohle je kravina. Urcite ne uplna. Nemam rad lidi s pristupem: nevidel jsem to ve zpravach - neverim tomu - je to blabol, to je jen vase omezenost.

09. 09. 2013 - 13:52

organy mimo telo: Bral bych to s rezervou,ale je fakt, ze jsem videl dokument o tom,jak nejaky veterinar uriznul opici hlavu, prisil ji na jine opici telo a opice zila. teda ,,zila" jestli se tomu tak da rikat. Bylo to jen nekolik hodin.

09. 09. 2013 - 13:57

oprava: OPRAVA: On vyndal mozek z jedne hlavy a dal ho do jine,vcetne michy a fungoval nekolik hodin

12. 09. 2013 - 16:25

pretorian: Větší píčovinu jsem nikdy nečetl D

12. 09. 2013 - 21:44

martin*: Je to blbost, z lékařského hlediska se tohle nemůže stát. Navíc je tam spoustu chyb, jenom měl někdo moc bujnou představivost. Ale na druhou stranu je to skvělý námět pro horor

14. 09. 2013 - 19:28

jakub: Neskutečná pííčovina

18. 09. 2013 - 20:00

střeleccz: Velmi zajímavé.....

19. 09. 2013 - 09:08

bobo: Já bych tomu celkem i věř v životě netušíme co nás čeká co právě se děje a na kom a spoustu věcí...Sem též realista a nevidím v tom nic abych tomu trochu věřil.. je to zajímavý.!

21. 09. 2013 - 10:29

strengher: At´ už krutá realita,nebo dobré scifi.Článek je to zajímavý.Jen ten obrázek k tomu nepatří.Je z nějakého horroru myslím,ale už nevím z kterého.

22. 09. 2013 - 17:39

noobik: Dala bych tomu, že obrázek je něco na způsob fan-artu

---
noobik.pise.cz

01. 10. 2013 - 22:46

seifi: Super čtení,napínavej výbornej příběh.Jen tak dál.

09. 11. 2013 - 21:21

petr*: No....pohádka hezká, ale jinak blbost.

10. 11. 2013 - 16:50

ondra: určitě se to stalo.. a ne že ne!!!

22. 11. 2013 - 19:58

neřeš.... :-d: Musím říct že rusáci lžou ,a že nemají soucit ělat pokusí na lidech je opravdu nelidské.

08. 12. 2013 - 21:05

gamerps3: Zajímalo by mě, jestly ten obrázek je pravý :/ nebo je to jen Fake

02. 01. 2014 - 23:11

anonym:)))))))): je to dobrý příběh, at si každý myslí co chce, at věří, nebo neveří, ale cemu se v tehle době dá věřit a navíc, co je to za život myslet jen realisticky a nicemu neveřit

12. 01. 2014 - 23:09

sam: Zajímavé, čtivé, možná, že by se z toho něčemu věřit dalo.. ale lidský organismus takhle nefunguje ani náhodou..téměř mimotělní trávení atd. to je blbost. Ale dobrá historka

11. 02. 2014 - 08:53

aj: Mam jen dotaz, jak muze takovy clovek mit takovou silu? Musi byt naopak hodne oslabeny ne? Ale pribeh je to husty :/ verim ze pokusy na lidech byli jsou a budou. Je to hnus stejne jako obchodovani s orgány.

14. 02. 2014 - 20:40

:p: Něco asi pravda bude, ale něco ne, rozhodně bych věřila, že se o takový exleriment pokoušeli a že subjekty zahynuli, ale že by si vyrvali orgány z těla holýma rukama a žili pak déle než 5 minut? A kde se vzal ten ,,šestej" vězeň? Počty nesedí, a něco je vážně přehnaný.

28. 03. 2014 - 15:21

alu: Je vcelku možné, aby byl kompletně zničen periferní nervový systém a nebyla cítěna bolest, je možné, aby člověk zlámal vlastní kosti/Přetrhal vlastní svaly (Přeci jen své svaly používáme jen na 20% a více je natažení). Je možné přežít vyhřeznutí vnitřnosti... Tady ale podle mne pravda končí.. vnitřnosti jsou křehké a v žádném případě by nevydrželi mimo tělo, nehledě na obrovskou ztrátu krve. Je NAPROSTO nemožné, aby takto zasažené subjekty vykazovali jakoukoliv ,,Inteligenci'' a už vůbec aby mluvili. Je to těžce přikrášlené a spíše se pacienti dořídili navzájem, ne sebepoškozením

11. 08. 2014 - 08:19

ivo: Je mi velice líto,že vás asi všechny zklamu,ale bohužel z medicínského hlediska se jedná o nesmysl. Je to asi podobná věc jako splynutí tkání lidí a kovu lodi při Philadelfském experimentu. Zkrátka není to možné. žádný člověk uvedená zranění nemůže přežít déle než několik minut až maximálně hodinu.A pak vždy musí následovat smrt způsobená nadměrnou ztrátou krve a dále infekcí všudypřítomnými bakteriemi -tedy rychlá sepse. Berme tento článek pouze za scifi beletrii.

24. 08. 2014 - 05:08

kremi: Hele vcera jsem to cetl, a celou noc jsem o tom premyslel, to co pises pripada v uvahu, ale me zaujalo ze jejich telo bylo mnohonasobne presyceno kyslikem nez je obvykle, nejsem doktor, takze nevim jaky vyanam tomu prisuzovat, ale myslim ze tohle mohl jeden duvod proc[pokud zili] zustaly na zivu i po 14. dnech s vnitrnostmi venku mimo telo, ale je fakt ze k cemu bychom potom potrebovaly srdce, kdyby jenom stacilo telo udrzovat v presycenem stavu kyslikem, to by se potom krev mohla odcerpat a my bychom fungovaly jako zombici? Neni jednoduche to shrnout ze stolu a rict, ze je to realne nemozne, urcite neco muselo autora puvodniho clanku, at uz v rusku nebo nekde jinde primet napsat tenhle clanek, ja osobne zastavam nazor ze v rusku je mozne uplne vse, a co se tyka takovych sracek urcite na tom bude 75 procent pravdy, takze jak se k tomu stavite vy? Myslite ze lidske telo by to nevydrzelo? Co lidska mysl? Mohli stvorit nejakeho chaotickeho blazna? Mimochodem osobne se priklanim k nazoru ze ty bytosti, 4 zbyvajici co prezily, byly nejak na pul, napul zde a na pul v paralernim svete,a kdyz mi budete chtit oponovat ze paralerni sfet neexistuje, dohledejte si nedavne clanky na intenternetu, takze pokud se tento experiment uskutecnil, tak telo bylo zde, a duse dle meho nazoru vlivem toho plynu byla v jinem svete, chceteli stav vedomi a ne duse.

03. 11. 2014 - 17:33

hororová fikce: Až na to, že jde o hororovou povídku - fikci. A ještě je to blbě přeložený...

18. 11. 2014 - 19:56

jamallos: Bohužel to není blábol. Stalo se to podle skutečné udalosti a je na to hodně dukazu.